Gå till innehåll

Omformatera men saknar säkerhetskopiering


Pinkiepie59
Gå till lösning Löst av Pinkiepie59,

Recommended Posts

Min kära lilla burk med Windows 7 home premium har förmodligen fått virus! Internet funkar inte alls, har testat olika webbläsare och har ett bra nät, men det går ändå inte! Så nu känns det som om det är omformatering som gäller, men jag var så lat (klantigt, korkad, kalla det vad du vill) så gjorde aldrig säkerhetskopiering när datorn var ny, och nu vågar jag inte eftersom det är virus i den! Hur gör jag då? Är det att tanka ner från piratebay och peta in sin egen produktnyckel som gäller eller vad? Tacksam för snabba svar då jag behöver få igång datorn igen så fort som möjligt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Det visar bara felmeddelande när jag ska försöka starta filen, fattar ingeting. allt jag får upp är att det inte är en godkänd utgåva/program/något märkligt! vad gör man då?

 

http://www.mydigitallife.info/official-windows-7-sp1-iso-from-digital-river/  (Digital River is Microsoft’s partner for fulfillment on online distribution for downloadable Microsoft products.)

 

Från denna rubrik ” Windows 7 Professional N SP1-U ISO (Note: N editions come without media)”, skrolla ner till:

Swedish x86:  X17-59418.iso

Swedish x64:  X17-59424.iso

Om jag minns rätt så är det europeiska versionen "N" (annars kan du välja själv, dock saknas "HOME", använd e-sons tips). Du kan även kolla "kommentarer", "Tony K"har beskrivit detaljerat hur man gör.

 

OBS! Spara länken!!

Redigerad av fgh_732
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...