Statusuppdateringar i communityn
Malou
Tänk ändå vad livet kan vara underbart härligt ♥ ♥ ♥ Det sägs att livet börjar först vid 50 års ålder (är själv 50+) och jag är baske mig benägen att hålla med (ångrar dock ej något/vill inte ha något ogjort före denna högaktningsvärda ålder). Njuter i fulla drag av allt som detta underbara liv ger mig ♥ ♥ ♥
maj 06 2011 14:56
Malou
Hej alla!! Har tagit beslutet för att upphöra med all form av gratissupport. Har inaktiverat/stängt ner mitt hemmaforum för gratis support. Kommer INTE att ge någon som helst gratis support vare sig på forumet/andra forum eller på FaceBook. Min WP-Blogg kommer jag däremot att ha kvar. Hädanefter är det enbart betald support via kundbesök som gäller!!!!!!!
feb 25 2011 13:28
-
-
kudden
Till dig också.Sköt om dig och var glad och lycklig efter allt måleri och julstök.Kram till dig.
dec 23 2010 00:26 -
-
-
-
Malou
Jag kär??? Hahaha nänä ingen chans *asg* Då får man allt jobba bra för att lyckas med detta *asg*
nov 18 2010 17:08
Malou
·٠•●♥ God Morgon Alla Solstrålar ♥●•٠·˙ Önskar er alla en fortsatt underbar helg ♥
nov 12 2010 11:29
-
-
Malou
Tack essob.Samma väder där som här då (bara regn). Önskar dig lycka till med de nytillkomna datorerna och full sysselsättning :)
nov 12 2010 14:54 -
Malou
Idag har det målats så det bara stänkt om det *S* Och med det så kom jag osökt att tänka på låten...Jag skall måla hela världen lilla mamma...... *s*
nov 04 2010 22:31
Malou
˙·٠•●♥ God Morgon Alla Solstrålar ♥●•٠·˙ Önskar er alla en fortsatt underbar Tisdag ♥
okt 26 2010 10:25
Malou
·٠•●♥ God Middag Alla Solstrålar ♥●•٠·˙ Önskar er alla en fortsatt underbar Måndag ♥
okt 25 2010 09:09
Malou
Hej mitt vinterland nu är jag här... ojoj massor av snö så nu är det skidor och pulka som gäller här *S*
okt 22 2010 10:26

This status update has reached the maximum number of replies allowed