Snabbare, snyggare, effektivare och mer socialt är kännetecknen efter att forumet uppgraderats till den senaste versionen under dagen 9/5. Mer information om forumuppgraderingen.

Jump to content

• Log in with Facebook Log in with Twitter Logga in via Google      Logga in   
  • Registrera konto

- - - - -

Office har slutat att fungera!

Den här tråden har arkiverats. Det innebär att du inte längre kan svara på inlägg i tråden. Vänligen starta en ny tråd vid behov.
3 svar i den här tråden

#1 tomas

tomas
  • Medlem
  • Pip
  • 2 inlägg

Skrivet 12 april 2008 - 18:55

Nästan varje gång jag stänger ner ett word eller exel dokument kommer det upp en ruta efter några sekunder med texten"word har slutat att fungera!!!" och därefter en ny ruta" word startas om". Högst irriterande, Jag har vista med office 2007, vad göra?

Ämnet flyttat av stenis

ANNONS:
  • Inte din sorts mobil? Jämför priser på fler hos

#2 e-son

e-son

e-compressed

• Hedersmedlem
  • 8 848 inlägg

Skrivet 12 april 2008 - 19:10

"Kontrollpanelen / Problemrapporter och lösningar"..... börja med att kontrollera om det finns någon lösning där!

Spoiler

•`°²º¤æ-.,¸ <°)))>< ¸,.-椺²°`• Endast döda fiskar följer strömmen •`°²º¤æ-.,¸ <°)))>< ¸,.-椺²°`•

thinkbigger

#3 tomas

tomas
  • Medlem
  • Pip
  • 2 inlägg

Skrivet 12 april 2008 - 19:27

Hjälpte inte tyvärr.

#4 e-son

e-son

e-compressed

• Hedersmedlem
  • 8 848 inlägg

Skrivet 12 april 2008 - 19:42

Citat

Hjälpte inte tyvärr.
Svårt att säga vad som är fel.... jag får själv en hel del liknande felrapporter! Man måste väl dessvärre konstatera att Vista inte är riktigt stabilt i nuläget! Du kan ju kolla händelseloggen också, och se om du kan få ut något av det! Gå till "Kontrollpanelen / Administrationsverktyg / Loggboken" .....kolla under "program och tjänstloggar / Microsoft Office Sessions"....leta efter gula varningstrianglar!

Spoiler

•`°²º¤æ-.,¸ <°)))>< ¸,.-椺²°`• Endast döda fiskar följer strömmen •`°²º¤æ-.,¸ <°)))>< ¸,.-椺²°`•

thinkbigger