Snabbare, snyggare, effektivare och mer socialt är kännetecknen efter att forumet uppgraderats till den senaste versionen under dagen 9/5. Mer information om forumuppgraderingen.

Jump to content

• Log in with Facebook Log in with Twitter Logga in via Google      Logga in   
  • Registrera konto

- - - - -

Microsoft Outlook 2007

Den här tråden har arkiverats. Det innebär att du inte längre kan svara på inlägg i tråden. Vänligen starta en ny tråd vid behov.
1 svar i den här tråden

#1 power

power
  • Medlem
  • PipPip
  • 38 inlägg

Skrivet 25 april 2008 - 15:23

Tjenare på er!
Jag har ett lurigt problem med Microsoft Outlook 2007. Har formaterat och installerat Microsoft Outlook 2007 istället för Microsoft Outlook 2003 som jag hade förut. Jag har dubbla skärmar med utökat skrivbord och ATI Radeon HD 2600 PRO grafikkort. När jag öppnar Microsoft Outlook 2007 så stängs skärmarna av men datorn är fortfarande på. Jag får trycka på omstartsknappen för att komma tillbaks till datorn. Det är bara när jag öppnar och klickar på ett inkommet mail som det händer. Datorn går som en klocka annars.
Please ge mig en hjälpande hand
MVH Power

Tur att en blev som en blev när en inte blev som en skulle.....

ANNONS:
  • Inte din sorts mobil? Jämför priser på fler hos

#2 waxinator

waxinator

Tips

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4 320 inlägg

Skrivet 25 april 2008 - 16:44

Prova att köra verktyget "Microsoft Office Diagnostics"
Det ligger under "Start - Alla Program - Microsoft Office - Microsoft Office Tools".

Windows 7 Ultimate x64 | Zalman HD160XT Plus | BeQuiet 1000W | Asus M4A78-E | AMD PhenomII X4 955 | OCZ 8GB PC-8500 | Intel SSD G2-80GB | PowerColor Radeon HD5870 LCS | WD20E 2TB Green | LG GGW-H20LRBB | Samsung SynchMaster 226BW | Logitech Z-5500 | http://www.section4.se |