Jump to content

• Log in with Facebook Log in with Twitter Log In with Google      Logga in   
  • Registrera konto

Windows 8-bok: Boken Windows 8 in the Enterprise är en bok som är packad med information om hur du på ett effektivt och problemfritt sätt rullar ut Windows 8. Boken ger dig ett helt scenario och du får reda på allt som krävs från planering och förberedelser till utrullning, anpassning, konfiguration, uppsäkring och sedan hantering och felsökning av Windows 8-klienten. Detta är blandat med tips & tricks från arbetslivet och tillsammans med otaliga steg-för-steg-guider är boken en perfekt handbok för dig när du ska implementera Windows 8 i din företagsmiljö. Windows 8 in the Enterprise hos Adlibris eller Amazon.com!

Foto
- - - - -

Registry Jumper 2.0 [Registerverktyg]

Den här tråden har arkiverats. Det innebär att du inte längre kan svara på inlägg i tråden. Vänligen starta en ny tråd vid behov.
Inga svar har postats i den här tråden

#1 e-son

e-son

e-compressed

• Hedersmedlem
  • 9 497 inlägg

Skrivet 16 december 2008 - 07:19

Registry Jumper är inget nytt program, jag har användt det i flera år, men inte tänkt på att tipsa om det förrän nu!
Ett oumbärligt verktyg, enligt min mening, för den som ofta rotar i registret av div. olika skäl! Skriv/Klistra in en registeradress och programmet öppnar registereditorn på exakt det ställe du vill... inget mer oändligt navigerande genom registernycklarna för att hitta rätt värde!
Det finns också en favoritmeny där du hittar dom stora och kanske mest eftersökta "huvudnycklarna" plus att du kan lägga till egna favoriter! Programmet fungerar bra i både XP och Vista, även om träffsäkerheten av naturliga skäl inte alltid är 100-procentig i Vista. Det finns både installer och fristående att ladda ner!

Posted Image

Ladda ner Registry Jumper

Ingen support via PM! Skriv ett inlägg i lämplig forumdel, så hjälper jag gärna till när jag kan.

Spoiler

`°º¤æ-.,¸ <°)))>< ¸,.-椺°` Endast döda fiskar följer strömmen `°º¤æ-.,¸ <°)))>< ¸,.-椺°`

thinkbigger

ANNONS: