Hej nu har jag provat ccleaner superantispyware och antimalwarebytes dom hittade inget konstigt. Har även kört sfs /scannow den hittade några filer som behövde repareras men jag kan inte komma åt loggen har inte åtkomst. Installerade även spybot search and destroy när jag installerat den kom det ett meddelande med ett rött kryss att filen verkade vara korrupt eller nåt liknande. Så för säkerhetsskull avinstallerade jag och har hämtat en ny fil ska se om det går bättre. Prövade nu men den nya filen går inte att installera p g av dataexekveringsskyddet. Funderar starkt på att dela min ena hårddisk (500gb) i 2 delar och installera winxppro på den eller tror ni att jag ändå har samma problem?Hälsn Brittlos
Dataexekveringsskydd
Startat av brittlos, mar 02 2009 01:49
22 svar i den här tråden
Skrivet 03 mars 2009 - 00:26
Hej jag har en sk oem dator men jag undrar hur gör man för att ta bort vista och installera winxppro istället på c:disken känns lite dumt att ha en partion på 180gb bara stående och inte använda. Sen undrar jag vad det är för en extra partion på 14gb som finns i min dator kan det vara oempartion?Jag skickar med en skärmklipp.Hälsn Brittlos
Sk_rmklipp.JPG 61,58K
4 Antal nedladdningar
Sk_rmklipp.JPG 61,58K
4 Antal nedladdningar