Jump to content

• Log in with Facebook Log in with Twitter Log In with Google      Logga in   
  • Registrera konto

Windows 8-bok: Boken Windows 8 in the Enterprise är en bok som är packad med information om hur du på ett effektivt och problemfritt sätt rullar ut Windows 8. Boken ger dig ett helt scenario och du får reda på allt som krävs från planering och förberedelser till utrullning, anpassning, konfiguration, uppsäkring och sedan hantering och felsökning av Windows 8-klienten. Detta är blandat med tips & tricks från arbetslivet och tillsammans med otaliga steg-för-steg-guider är boken en perfekt handbok för dig när du ska implementera Windows 8 i din företagsmiljö. Windows 8 in the Enterprise hos Adlibris eller Amazon.com!

Foto
- - - - -

MRT

Den här tråden har arkiverats. Det innebär att du inte längre kan svara på inlägg i tråden. Vänligen starta en ny tråd vid behov.
3 svar i den här tråden

#1 carjoh

carjoh
  • Medlem
  • PipPipPip
  • 122 inlägg

Skrivet 17 november 2010 - 19:37

Hej!
Har en extern hårddisk,(WD) och upptäckte nu att där ligger några mappar, med hänglås. Mappnamnen är siffror och bokstäver blandat typ; 471aaa2c409eff35f2234c2576017d8a. Öppnar jag mappen står det MRT, går ej att öppna, och på egenskaper står det att filtypen är progam, exe.

Vad är detta? Kan jag ta bort det?

Tack på förhand!

Mvh Carina

ANNONS:

#2 ture

ture
  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 455 inlägg

Skrivet 17 november 2010 - 20:09

MRT.exe finns på c disken,det är microsoft program för att ta bort skadlig programvara (man får uppdatering var månad till det)

skriver du mrt.exe i kör så startar du programet

men varför du har det på en extern hd vet jag ej

mvh
t

Windows XP Pro Sp3 Moderkort Shuttle AN50R::CPU AMD Athlon™ 64 Processor 3400+::minne 1536 MB  (DDR SDRAM)::Grafikkort RADEON X850 Series (256MB):: LjudkortCreative SB X-Fi::Hd Maxtor  (160 GB, 7200 RPM, Ultra-ATA/133)::Hd WDC (111 GB, IDE)::Optiarc DVD RW AD-7170A::Nätverkskort NVIDIA nForce MCP

#3 Sunshine

Sunshine
  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1 944 inlägg

Skrivet 17 november 2010 - 20:12

Här finns svaret!
http://support.microsoft.com/kb/890830

#4 carjoh

carjoh
  • Medlem
  • PipPipPip
  • 122 inlägg

Skrivet 17 november 2010 - 20:24

Här finns svaret!
http://support.microsoft.com/kb/890830

Det där ska jag läsa noga - när fotbollsmatchen är slut...

Vet inte varför det hamnat där..??? Man brukar väl inte få frågan var mappen ska läggas, det går väl automatiskt?