Jump to content

• Log in with Facebook Log in with Twitter Logga in via Google      Logga in   
  • Registrera konto

Windows 7 SP1 nu för nedladdning .. - techworld.idg.se

Den här tråden har arkiverats. Det innebär att du inte längre kan svara på inlägg i tråden. Vänligen starta en ny tråd vid behov.
2 svar i den här tråden

#1 Nilsson

Nilsson
  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 449 inlägg

Skrivet 16 februari 2011 - 10:22

2011-02-14 11:00

Här är innehållet i Windows 7 service pack 1

Det finns utan minsta tvekan godbitar att ta del av i service pack 1 för Windows 7 och Windows Server 2008 R2.

Windows 7 har fungerat bra ända sedan lanseringen hösten 2009 och nu är service pack 1 helt färdigt. (På onsdag släpps SP 1 för företag och Technet-prenumeranter). Nyheterna är få men naggande goda, de enda nyintroducerade funktionerna för både Windows 7 och Windows Server 2008 R2 hittar vi på serversidan.

http://techworld.idg...-service-pack-1

ANNONS:
  • Inte din sorts mobil? Jämför priser på fler hos

#2 Cynthia

Cynthia

Användardefinierad titel

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 636 inlägg

Skrivet 16 februari 2011 - 14:47

Läser man artikeln och kör datorn som en vanlig användare så är det ju 100% buggfixar. Inte mycket till godsaker där inte...

#3 mario

mario
  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 297 inlägg

Skrivet 16 februari 2011 - 18:36

View PostCynthia, den 16 februari 2011 - 14:47 , skrev:

Läser man artikeln och kör datorn som en vanlig användare så är det ju 100% buggfixar. Inte mycket till godsaker där inte...
Min tanke också, läste på IDG att det var massa "godis". Jag ser inte något av detta.
Inget att springa benen av sig för. Den kommer när den kommer, och kanske lägger jag in den framåt sommaren. Så intressant var den för mig