Vet någon vad detta är? ISW_RESTRICTED_GROUP....Hittade detta som en behörighetsanvändare under Egenskaper för logs undr objektnamnet som följer: C:\Users\Maria\AppData\Local\Temp\IswTmp\Logs. Det är bara jag själv som använder denna dator. Tacksam för synpunkter.
ISW_RESTRICTED_GROUP
Startat av iamia, mar 15 2011 16:48
2 svar i den här tråden
Skrivet 15 mars 2011 - 16:48
Hej!
Vet någon vad detta är? ISW_RESTRICTED_GROUP....Hittade detta som en behörighetsanvändare under Egenskaper för logs undr objektnamnet som följer: C:\Users\Maria\AppData\Local\Temp\IswTmp\Logs. Det är bara jag själv som använder denna dator. Tacksam för synpunkter.
- Inte din sorts mobil? Jämför priser på fler hos
Skrivet 15 mars 2011 - 16:57
Spoiler
`°²º¤æ-.,¸ <°)))>< ¸,.-椺²°` Endast döda fiskar följer strömmen `°²º¤æ-.,¸ <°)))>< ¸,.-椺²°`
thinkbigger
Skrivet 16 mars 2011 - 15:01
Tack för det snabba svaret, hittade ISW_RESTR..... på fler ställen efteråt, blev lite konfunderad. Men då verkar det ju vara ok ändå.