Jump to content

• Log in with Facebook Log in with Twitter Logga in via Google      Logga in   
  • Registrera konto

- - - - -

Spotify inv

Den här tråden har arkiverats. Det innebär att du inte längre kan svara på inlägg i tråden. Vänligen starta en ny tråd vid behov.
4 svar i den här tråden

#1 Lillan9

Lillan9
  • Medlem
  • Pip
  • 5 inlägg

Skrivet 11 april 2011 - 16:21

Hej, jag ha sökt länge efter en spotify invite nu och provat alla möjliga sidor jag kunde hitta men det finns bara inte. Finns någon snäll människa här som vet en sida där de fortfarande finns eller kan hjälpa mig? 20-40 timmar i veckan är absolut för lite tyvärr.
:) Tack

ANNONS:
  • Inte din sorts mobil? Jämför priser på fler hos

#2 göte

göte
  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 369 inlägg

Skrivet 11 april 2011 - 17:04

View PostLillan9, den 11 april 2011 - 16:21 , skrev:

Hej, jag ha sökt länge efter en spotify invite nu och provat alla möjliga sidor jag kunde hitta men det finns bara inte. Finns någon snäll människa här som vet en sida där de fortfarande finns eller kan hjälpa mig? 20-40 timmar i veckan är absolut för lite tyvärr.
:) Tack

Du behöver ingen invite längre.
Gå in på deras hemsida och välj gratisvarianten och registrera dig med ett användarnamn och ett lösenord och ladda sedan ner exe.filen

Här är länken   http://www.spotify.com/se/new-user/

MVH
Göte

Spoiler

#3 Lillan9

Lillan9
  • Medlem
  • Pip
  • 5 inlägg

Skrivet 11 april 2011 - 17:10

Den har jag ju men det är väldigt störande med tidsbegränsning, de var de jag mena :) lyssna väldigt mycket på musik så 20 timmar räcker inte..

#4 Wrath

Wrath
  • Medlem
  • Pip
  • 28 inlägg

Skrivet 11 april 2011 - 17:26

Hej.
Skicka mig ett pm med din mail adress så skickar jag en invite.

#5 Lillan9

Lillan9
  • Medlem
  • Pip
  • 5 inlägg

Skrivet 11 april 2011 - 17:30

Ha skickat PM nu, Tack :)