Jump to content

• Log in with Facebook Log in with Twitter Logga in via Google      Logga in   
  • Registrera konto

- - - - -

Felmeddelande från Adobe Flash

Den här tråden har arkiverats. Det innebär att du inte längre kan svara på inlägg i tråden. Vänligen starta en ny tråd vid behov.
4 svar i den här tråden

#1 -64

-64
  • Medlem
  • PipPip
  • 61 inlägg

Skrivet 04 maj 2011 - 08:23

Jag får ofta det här meddelandet när jag skall öppna en sida, speciellt dagstidningssidor:

Posted Image

Ibland räcker det att trycka en gång på Ignorera, och några gånger får man trycka 2 - 3 gånger i rad. Texten i rutan kanske ändras lite för varje meddelande när dom kommer flera i rad.

Jag har försökt att kolla på Adobes sida, men hittar inget som kan hjälpa mig. Felet kom för några veckor sedan, men inte i direkt anslutning till senaste uppdatering. Är det någon som känner igen felet eller har någon lösning?

ANNONS:
  • Inte din sorts mobil? Jämför priser på fler hos

#2 Mats H

Mats H
  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2 793 inlägg

Skrivet 04 maj 2011 - 23:01

Hej,
detta svar ger väl inte så mycket mer info:
http://help.adobe.co...ErrorEvent.html

Mvh
Mats H

HP Pavillion a6412.sc, GeForce 210, 4Gb RAM, LG W2240, Seagate Freeagent 500 Gb, Canon MP280, AMD Athlon II X4 640, 6.0GB Dubbel-Kanal DDR3 , Gigabyte GA-880GA-UD3H SATA3 USB 3.0, 488GB Western Digital WDC, ,BenQ G2222HDL D-SUB, Windows 7 x64 Home Premium & MS Office 2010 & Comodo IS Premium 2011, ASUS 1001PX Sony Ericsson Xperia X8, 8Gb http://www.finnskogdata.com

#3 -64

-64
  • Medlem
  • PipPip
  • 61 inlägg

Skrivet 05 maj 2011 - 18:24

OK! Tack för svaret, som jag kanske kunde tyda lite information ur (?).

#4 Wheninrome

Wheninrome
  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 844 inlägg

Skrivet 06 maj 2011 - 07:32

Översatt till svenska innebär det kortfattat: "avinstallera ski*** och installera flashplayer igen". :)

#5 -64

-64
  • Medlem
  • PipPip
  • 61 inlägg

Skrivet 16 maj 2011 - 11:22

En lite uppdatering, fast det var aktuellt för någon vecka sedan. Jag avinstallerade Adobe Flash Player och installerade det igen. Och följde Wheninromes råd. Men vad hände då? Jo, när jag öppnade mina dagliga tidningar (på nätet), DN och SvD, var det en stressig och flimrig reklambild i övre vänstra hörnet hela tiden. Alltså inte reklam för Adobe, utan banker och resebyråer och annat ovidkommande.
Så jag tog bort Adobe Flash Player 10 och nu är det mycket lugnare på bildrutan när jag vill läsa tidningen.

Tack för er medverkan.

Det här inlägget har redigerats av -64: 16 maj 2011 - 11:23