Jag kör xp och ie8 samn norton 2012
Tidigar fungerda sj biljettbeställning men nu får jag inte upp tider och priser. Bar bakgrunden.
Vet ej vad som hänt med det är någon uppdatering som gått snet
Rainer
sj biljettbeställning visar ej tider
Startat av rainerg, nov 06 2011 09:43
6 svar i den här tråden
Skrivet 06 november 2011 - 11:26
Prova först med att tömma cachen i ie8, du behöver kanske även köra en gång med Ccleanerför att rensa ut gamla filer från datorn.
Om det fortfarande inte skulle fungera, kontrollera att du tillåter SJ i Norton..tillåt all trafik för sj.
Om det fortfarande inte skulle fungera, kontrollera att du tillåter SJ i Norton..tillåt all trafik för sj.
Privat support lämnas inte via PM, skriv ett inlägg i forumet istället.
ITpoolen - Ert företags totalleverantör inom IT
Spoiler
Skrivet 06 november 2011 - 22:05
Har tömt cachen och kört cc Men det kvarstår att inga tider och priser visa
Hur man kolla i norton att sj all trafik kan jag inte kör norton 2012
Hur man kolla i norton att sj all trafik kan jag inte kör norton 2012
Skrivet 06 november 2011 - 22:16
Absolut enklast så installera du Firefox och provar sedan SJ igen, förhoppningsvist så funkar det så att du kan boka dina biljetter.
http://www.mozilla.o...-SE/firefox/fx/
Sen kan man efter det lägga ner tid på att reda ut IE och Nortons bryderier.....
http://www.mozilla.o...-SE/firefox/fx/
Sen kan man efter det lägga ner tid på att reda ut IE och Nortons bryderier.....
Salud Gary ! -- Ren rå blues --Järnhusfrun -- Red House ! Samsung R580 - nVidia GT330M - Intel G25 SSD -- Windows 7 Home Premium, 64bit (MSDN)
Skrivet 06 november 2011 - 22:22
Hade liknande problem för några månader sedan, i flera olika webbläsare. verkade tillslut som det var fel hos SJ då fler datorer hade samma problem vid samma tidpunkt.
Windows 7 Home premium X64 | Asus M3A32-MVP Deluxe/WiFi-AP| AMD Phenom 9600| Western Digital Raptor WD1500ADFD 150GB 10000rpm| SeaGate 160gb 7200 rpm | Samsung 1TB 7200 rpm | Asus GeForce 9800GTX, Ozc 2024 mb ram | Plextor PX-800A DVD±RW Dual-Layer| Logitech quickCam Pro 9000 | IE9 RC | Asus K50IJ windows 7 home premium X64 | 500gb hdd | 3gb ram | IE9 RC
Skrivet 07 november 2011 - 18:30
Det roliga är att jag kör sj på en äldre maskin i smma nätverk och där fungerar det
Jag kan ju beställa där men mun nyfikenhet frågar varför går det inte på denna maskin med samma os
Jag kan ju beställa där men mun nyfikenhet frågar varför går det inte på denna maskin med samma os
Skrivet 08 november 2011 - 20:48
Du kan prova att avaktivera alla tillägg i Ie8, stäng ie och prova igen.
Om man ska fundera på varför det inte går på denna maskinen när det fungerar på de andra...
Är alla maskiner exakt lika?
Har alla ie8 och norton?
Är det samma operativsystem på alla?
Jag tror att det är en inställning eller ett tillägg som spökar, det gäller bara att hitta den.
Om man ska fundera på varför det inte går på denna maskinen när det fungerar på de andra...
Är alla maskiner exakt lika?
Har alla ie8 och norton?
Är det samma operativsystem på alla?
Jag tror att det är en inställning eller ett tillägg som spökar, det gäller bara att hitta den.
Det här inlägget har redigerats av Venoms: 08 november 2011 - 20:51
Privat support lämnas inte via PM, skriv ett inlägg i forumet istället.
Spoiler