Jump to content

• Log in with Facebook Log in with Twitter Logga in via Google      Logga in   
  • Registrera konto

- - - - -

[Löst]Windows Live Mail

• Vänligen logga in för att svara
4 svar i den här tråden

#1 JimmyJazz

JimmyJazz
  • Medlem
  • PipPip
  • 75 inlägg
  • Kön:Man
  • Från:Gävle

Skrivet 14 november 2011 - 20:58

Hejsan, jag behöver lite hjälp, när jag öppnar WLM så kommer det upp en ruta, WLM har slutat att fungera, trycker på felsök och möts av att ingen JIT felsökare är installerad. Jag har kört en sfc scannow och vissa filer kan inte repareras, bifogar sfc loggen. Jag kan inte svara eller skicka mail heller. All hjälp uppskattas.
mvh Tony

Bifogade fil(er)

Det här inlägget har redigerats av JimmyJazz: 16 november 2011 - 23:25

Windows 7 Ultimate x64 SP1 | AMD Athlon X64 X2 5000+ | 4GB RAM | Creative X-Fi Xtreme Gamer | MSI Geforce 260 GTX (Forceware 275.33) | Philips 22" | Logitech G15 | Logitech G9

ANNONS:
  • Inte din sorts mobil? Jämför priser på fler hos

#2 Hampus

Hampus
  • Medlem
  • PipPip
  • 36 inlägg
  • Från:Skellefteå

Skrivet 15 november 2011 - 15:22

Har du testat med att återställa datorn till ett datum innan problemet uppstod

#3 JimmyJazz

JimmyJazz
  • Medlem
  • PipPip
  • 75 inlägg

Skrivet 15 november 2011 - 16:47

Yes men till ingen nytta.

Windows 7 Ultimate x64 SP1 | AMD Athlon X64 X2 5000+ | 4GB RAM | Creative X-Fi Xtreme Gamer | MSI Geforce 260 GTX (Forceware 275.33) | Philips 22" | Logitech G15 | Logitech G9

#4 Cecilia

Cecilia
  • Hedersmedlem
  • 3 437 inlägg
  • Kön:Kvinna
  • Från:Stockholm

Skrivet 15 november 2011 - 17:26

Att filer inte kan repareras kan bero på att hårddisken håller på och går sönder. Se till att ha säkerhetskopior på alla viktiga filer först och främst eftersom det finns en risk för att hårddisken blir allt sämre och därmed att Windows slutar att fungera ändå mer.

Därefter kan du testa hårddisken med det testprogram som tillverkaren av den har på sin webbplats. Om du inte vet vilken tillverkare det är av hårddisken så kan man ofta få fram det genom att titta i Enhetshanteraren (högerklick på Den här datorn - Hantera), där brukar det stå åtminstone ett artikelnummer för hårddisken som man kan googla på för att få fram tillverkaren.
Det är oftare lättare att gå via sidan http://www.tacktech....ay.cfm?ttid=287 för att hitta testprogrammet än att leta på tillverkarens webbplats.

#5 JimmyJazz

JimmyJazz
  • Medlem
  • PipPip
  • 75 inlägg

Skrivet 16 november 2011 - 23:26

Hej, jag ominstallerade Windows.

0 användare läser den här tråden

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma användare