Hej!
SUCK! Problemen med mitt spotify är inte löst.
Har de tre filerna installerade på de tre platserna som ovan. Problemet är att var gång jag stänger ner en internetsida får jag upp en ruta att internet explorer har slutat fungera. Jag klickar ner på krysset och får upp en ruta med något om dataexekveringsskyddet??? (Dock fungerar de andra internetsidorna som ligger uppe och jag kan öppna nya direkt.) Detta händer var gång jag stänger ner en internetflik OM de tre filerna ligger i flash-filen. Upplever också att det är långsammare och hänger sig lite när jag öppnar nya internetsidor. Dessutom får jag upp x-antal "bollar" vid klockan, både röda och blåa, ( kan ha en grön om spotifyn är igång). Kan ha så många som ibland 3 blå och 4 röda. Håller jag markören på de röda så "försvinner " dom, för att återkomma igen.
Ett annat problem har varit att när jag haft datorn på jobb och sedan hem igen och ska köra igång spotify-soundbridge fungerar inte ljudet fast det är blå boll. Flyttade bort filerna från flash-mappen och sedan tillbaka igen och då fungerade det igen.
Tar jag bort filerna från flash-mappen försvinner problem ovan men också spotifyljudet till min soundbridge.
NÅGON som har ideér?? Ingen annan som upplevt samma problem???
Mvh
Det här inlägget har redigerats av carjoh: 12 januari 2012 - 08:56