Jump to content

• Log in with Facebook Log in with Twitter Logga in via Google      Logga in   
  • Registrera konto

- - - - -

Linux marknadsandel fortsätter att öka

• Låst tråd Den här tråden är låst
24 svar i den här tråden

#21 plun

plun
  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 315 inlägg
  • Kön:Man

Skrivet 03 februari 2012 - 17:28

View PostAndreas Stenhall, den 03 februari 2012 - 17:24 , skrev:

Det verkar vara en jäkla massa käbbel i varenda linuxtråd som startas så om det inte lugnar ner sig blir det moderering av alla trådar/inlägg eller en stängning av Linux-delen helt och hållet.

Mycket klokt förslag !!

Låt GNUerna käbbla på linux.se eller annan soptipp  !!

Salud Gary ! -- Ren rå blues --Järnhusfrun -- Red House ! Samsung R580 - nVidia GT330M - Intel G25 SSD -- Windows 7 Home Premium, 64bit (MSDN)

ANNONS:
  • Inte din sorts mobil? Jämför priser på fler hos

#22 opensource

opensource
  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 356 inlägg

Skrivet 03 februari 2012 - 17:31

Förlåt mig för att försöka posta uppföljande statistik. Förra tråden spårade ur redan vid inlägg #2 där plun hoppade in med flamewar. Även denna tråd spårade ur när johnh3 i inlägg #2 hoppade in med samma malande angående Android. Åter igen kommer plun med sitt flamewar. Jag försökte följa upp med ny statistik men ni klarar ju verkligen inte att undvika flamewar.

#23 plun

plun
  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5 315 inlägg

Skrivet 03 februari 2012 - 17:35

Flamewar   ???

Man måste vara blind om man inte ser att GNU är stendött  !!  

Hört talas om Bagdad Bob ??

Salud Gary ! -- Ren rå blues --Järnhusfrun -- Red House ! Samsung R580 - nVidia GT330M - Intel G25 SSD -- Windows 7 Home Premium, 64bit (MSDN)

#24 opensource

opensource
  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 356 inlägg

Skrivet 03 februari 2012 - 17:39

Flamewar är helt OT bajskastande. Förra tråden handlade om NetMarketShares nya statistik. Du kom med OT bajskastning. Denna tråden är med ny statistik. Du kommer med OT bajskastning. Tråden är både i rätt forumdel och har även kopplingar till Windows. Jag ser inte varför den ska fyllas med ren OT. 2006 var du glad att posta här och då var det inget fel att skriva en massa Linuxtrådar. Så fort du inte längre tycker detta är intressant ska tydligen alla hålla med. Förlåt mig så jävla mycket.

#25 Manneman

Manneman

Moderator

• Moderator
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4 527 inlägg
  • Från:Kristianstad

Skrivet 03 februari 2012 - 17:46

Slår nu näven i bordet i samtycke med Andreas...
Så fort han skrivit att det krävs bättring så börjas det i de följande inläggen. Jag tror inte mina ögon...
Tråden låses och kommande och existerande trådar kommer granskas noga...

// Manneman

*  HP Envy 17-2092eo + Windows 7 x64 SP1  *  
*  HP Pavilion DV6 1100 + Windows 8 Consumer Preview + Windows 7 x64 SP1 Dual Boot  *
*  HP 6530b (2st) + Windows 7 x86 SP1  *

1 användare läser den här tråden

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma användare