Som de flesta redan vet så är jag personligen ganska hård när det gäller dåligt uppförande i forumet. Nu har det sagts att vi kommer dra åt med hårdhandskarna när det gäller vissa saker. Först och främst så påpekas det åter igen att detta är främst ett Windows Forum. Har man Linux som sin huvudsakliga preferens och samtidigt ett stort behov att yttra sig i varenda påstående och varenda gnutta information rörande Linux så finns det andra alternativ "out there"...
Med den senaste tidens tjafs så har det nu pratats om att Linuxdelen kan komma att skippas om det inte blir skärpning...
Citat av Andreas Stenhall i en tråd tidigare idag:
Citat
Det verkar vara en jäkla massa käbbel i varenda linuxtråd som startas så om det inte lugnar ner sig blir det moderering av alla trådar/inlägg eller en stängning av Linux-delen helt och hållet.
Citat Manneman från samma tråd:
Citat
Slår nu näven i bordet i samtycke med Andreas...
Så fort han skrivit att det krävs bättring så börjas det i de följande inläggen. Jag tror inte mina ögon...
Tråden låses och kommande och existerande trådar kommer granskas noga...
Så fort han skrivit att det krävs bättring så börjas det i de följande inläggen. Jag tror inte mina ögon...
Tråden låses och kommande och existerande trådar kommer granskas noga...
Så till alla som bidrar med inlägg i Linuxdelen... sköt det snyggt! Ta en titt i forumreglerna och reflektera lite kring OM något verkligen behöver kommenteras. Jag har sett praktexempel på "det var inte jag som började"-mentalitet idag som får en lågstadielärare att gapa av förvåning. Det hör INTE hemma på alltomwindows.se
// Manneman
Edit: Denna tråden skapades för information... inte debatt!

Den här tråden är låst