Hej. Jag har flera gånger testat alla inställningar för webbhistoriken jag kan hitta. Jag får inte IE9 att spara någon historik över huvudtaget. hoppas någon kan hjälpa mig. Jag har letat i 20 min i forumet för att ev hitta något liknande men har även gått bet där. MVH//Arvid
Webbhistorik fungerar inte i IE9
Startat av ArvidH, maj 17 2012 07:18
IE9 Internet Explorer Webbhistorik
2 svar i den här tråden
Skrivet 17 maj 2012 - 07:18
Skrivet 17 maj 2012 - 07:34
Finns väl inställningar för detta på två ställen,
Verktyg -> internet alternativ -> Webbhistorik och sedan knappen inställningar.
Verktyg -> internet alternativ -> Avancerat -> Töm mappen temporary internet files när ...
Har du kollat alla dessa?
Samt kollat så du inte kör Internet Explorer i s.k "InPrivate"-läge för då sparas ingen historik.
Lättast ser du det som det ser ut så här, och du har en blå "inPrivate"-ruta framför adressfältet
Verktyg -> internet alternativ -> Webbhistorik och sedan knappen inställningar.
Verktyg -> internet alternativ -> Avancerat -> Töm mappen temporary internet files när ...
Har du kollat alla dessa?
Samt kollat så du inte kör Internet Explorer i s.k "InPrivate"-läge för då sparas ingen historik.
Lättast ser du det som det ser ut så här, och du har en blå "inPrivate"-ruta framför adressfältet
Skrivet 17 maj 2012 - 07:56
Ingen support via PM! Skriv ett inlägg i lämplig forumdel, så hjälper jag gärna till när jag kan.
Spoiler
`°º¤æ-.,¸ <°)))>< ¸,.-椺°` Endast döda fiskar följer strömmen `°º¤æ-.,¸ <°)))>< ¸,.-椺°`
thinkbigger