Jump to content

• Log in with Facebook Log in with Twitter Log In with Google      Logga in   
  • Registrera konto

Windows 8-bok: Boken Windows 8 in the Enterprise är en bok som är packad med information om hur du på ett effektivt och problemfritt sätt rullar ut Windows 8. Boken ger dig ett helt scenario och du får reda på allt som krävs från planering och förberedelser till utrullning, anpassning, konfiguration, uppsäkring och sedan hantering och felsökning av Windows 8-klienten. Detta är blandat med tips & tricks från arbetslivet och tillsammans med otaliga steg-för-steg-guider är boken en perfekt handbok för dig när du ska implementera Windows 8 i din företagsmiljö. Windows 8 in the Enterprise hos Adlibris eller Amazon.com!

Foto
- - - - -

Webbhistorik fungerar inte i IE9

IE9 Internet Explorer Webbhistorik

Den här tråden har arkiverats. Det innebär att du inte längre kan svara på inlägg i tråden. Vänligen starta en ny tråd vid behov.
2 svar i den här tråden

#1 ArvidH

ArvidH
  • Medlem
  • Pip
  • 19 inlägg

Skrivet 17 maj 2012 - 07:18

Hej. Jag har flera gånger testat alla inställningar för webbhistoriken jag kan hitta. Jag får inte IE9 att spara någon historik över huvudtaget. hoppas någon kan hjälpa mig. Jag har letat i 20 min i forumet för att ev hitta något liknande men har även gått bet där. MVH//Arvid

ANNONS:

#2 si3rra

si3rra

=^..^=

• Hedersmedlem
  • 3 224 inlägg

Skrivet 17 maj 2012 - 07:34

Finns väl inställningar för detta på två ställen,
Verktyg -> internet alternativ -> Webbhistorik och sedan knappen inställningar.
Verktyg -> internet alternativ -> Avancerat -> Töm mappen temporary internet files när ...

Har du kollat alla dessa?
Samt kollat så du inte kör Internet Explorer i s.k "InPrivate"-läge för då sparas ingen historik.
Lättast ser du det som det ser ut så här, och du har en blå "inPrivate"-ruta framför adressfältet
Posted Image

#3 e-son

e-son

e-compressed

• Hedersmedlem
  • 9 497 inlägg

Skrivet 17 maj 2012 - 07:56

Den här länken kanske kan vara till hjälp...
http://support.micro...=rss&spid=14019

Ingen support via PM! Skriv ett inlägg i lämplig forumdel, så hjälper jag gärna till när jag kan.

Spoiler

`°º¤æ-.,¸ <°)))>< ¸,.-椺°` Endast döda fiskar följer strömmen `°º¤æ-.,¸ <°)))>< ¸,.-椺°`

thinkbigger