Jump to content

• Log in with Facebook Log in with Twitter Log In with Google      Logga in   
  • Registrera konto

Foto
- - - - -

Flash kraschar i Firefox 20.01 både i win8 och win7

• Vänligen logga in för att svara
4 svar i den här tråden

#1 lutra

lutra
  • Medlem
  • Pip
  • 23 inlägg
  • Kön:Kvinna

Skrivet 29 april 2013 - 19:24

Jag skulle behöva lite hjälp.

Jag har problem med Firefox (20.01 och den innan) senaste uppdateringar, Adobe Flash Player Schockwave kraschar hela tiden, både på win8 64 bit och win7 64 bit. Jag har den senaste uppdateringen på Flash Player

Finns det något annat flash plugin man kan använda eller hur löser jag problemet ? Jag har varit på firefox hjälp sidor men får inte ordning på detta eller så kan jag för lite dator engelska.
Tack på förhand :)

ANNONS:

#2 aasaboe

aasaboe
  • Medlem
  • PipPip
  • 41 inlägg
  • Kön:Man
  • Från:Tollarp

Skrivet 02 september 2013 - 08:57

Jag har haft enorma problem med Flash i Firefox, sedan även i Internet Explorer. Det gick inte att installera uppdatering heller på slutet, det påstods att jag saknade behörighet trots Adminkonto. Men så hittade jag i dag detta: http://helpx.adobe.c...er-windows.html

EDfter avinstallationen körde jag uppdatering i Firefox och IE, nu funkar allt perfekt igen.

#3 si3rra

si3rra

=^..^=

• Hedersmedlem
  • 3 553 inlägg
  • Från:Den lilla staden med affär och pizzeria.

Skrivet 02 september 2013 - 15:09

Fast nu måste vi nog reda ut här är det flash eller shockwave som kraschar firefox?

#4 reno12

reno12
  • Medlem
  • Pip
  • 1 inlägg
  • Intressen:fotboll

Skrivet 16 januari 2014 - 16:03

Hej. Liknande problem för mig. Flash kraschar varje dag i Firefox. Försökte ominstallera både webbläsaren och flash. Inga såna problem i Chrome. Du kanske har något förslag?

#5 Cecilia

Cecilia
  • Hedersmedlem
  • 4 738 inlägg
  • Kön:Kvinna
  • Från:Stockholm

Skrivet 16 januari 2014 - 17:13

Hej! Har du också Firefox 20.01 som är rubriken på den här tråden?

1 användare läser den här tråden

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma användare