Snabbare, snyggare, effektivare och mer socialt är kännetecknen efter att forumet uppgraderats till den senaste versionen under dagen 9/5. Mer information om forumuppgraderingen.

Jump to content

• Log in with Facebook Log in with Twitter Logga in via Google      Logga in   
  • Registrera konto

- - - - -

Är inte nöjd med programmet som följer med trådlös mediaspelare

Den här tråden har arkiverats. Det innebär att du inte längre kan svara på inlägg i tråden. Vänligen starta en ny tråd vid behov.
5 svar i den här tråden

#1 smack

smack
  • Medlem
  • PipPip
  • 42 inlägg

Skrivet 09 april 2006 - 12:45

Hej
Har nyss köpt denna pryl som är perfekt för att få ut all media som man har på datorn till TV,n utan att dra en massa kablar. ;)
Men,, är inte nöjd med programmet som följer med >:(
Någon som kan tipsa om något bra, (gärna gratisprogram) som alternativ

Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken

Windows 7 Home Premium /HP Pavillon 4940 / AMD Athlon 64X2 Dual Core 5000+ 2600Mhz / Nvidia GeForce 8600GT / 2 GB ram /
Creative X-fi / Acer Aspire 5739G INTEL T6600 2,2Ghz, 4GB Ram, Ge Force GT 240M Cuda 1GB

ANNONS:
  • Inte din sorts mobil? Jämför priser på fler hos

#2 Venoms

Venoms
  • Hedersmedlem
  • 5 773 inlägg

Skrivet 09 april 2006 - 17:31

Hej

Vad kul, jag har fundera på något liknande. Fortsätt att testa och fyll tråden med nyttigheter ;)

Privat support lämnas inte via PM, skriv ett inlägg i forumet istället.

ITpoolen - Ert företags totalleverantör inom IT
Spoiler

#3 smack

smack
  • Medlem
  • PipPip
  • 42 inlägg

Skrivet 26 februari 2008 - 00:14

Sorry att det tog så lång tid att svara på ditt svar :-[
men det var ingen hit för mig i alla fall,,,,,,står i hyllan med mina andra felköp,,,,,,,,,,,,var ny på forumet och fattade inte innerbörden av vad ett ett forum var,,,,, ;D Vill du veta mer om Denna makalösa manick så fortsätt denna tråd,,,,,,,,,,'

Citat

Hej

Vad kul, jag har fundera på något liknande. Fortsätt att testa och fyll tråden med nyttigheter ;)

Windows 7 Home Premium /HP Pavillon 4940 / AMD Athlon 64X2 Dual Core 5000+ 2600Mhz / Nvidia GeForce 8600GT / 2 GB ram /
Creative X-fi / Acer Aspire 5739G INTEL T6600 2,2Ghz, 4GB Ram, Ge Force GT 240M Cuda 1GB

#4 Venoms

Venoms
  • Hedersmedlem
  • 5 773 inlägg

Skrivet 26 februari 2008 - 11:47

Hej,

Vad var det som inte var bra?
Lägg gärna en länk till din pryl, så vi får se vad det var för något. Det kanske finns fler med samma grej, fast med andra erfarenheter.

Privat support lämnas inte via PM, skriv ett inlägg i forumet istället.

ITpoolen - Ert företags totalleverantör inom IT
Spoiler

#5 smack

smack
  • Medlem
  • PipPip
  • 42 inlägg

Skrivet 26 februari 2008 - 17:12

Hej
Upplevde att det gick väldigt segt, tittade man på film från datorn så hackade det i mellanåt. Sen var serverprogrammet från D-Link inte speciellt användarvänligt heller. Nu använder jag den som DVD spelare bara  :D
Länk till tillverkaren-->  http://www.dlink.se/...KDlJ00YuejbaIY=

#6 Zap

Zap
  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 200 inlägg

Skrivet 26 februari 2008 - 22:18

Verkar häftigt annars.
Men det är väl inte så lätt att byta ut filmspelaren i d-linken.
Och inte heller serverprogrammet i datorn.
Den har några år på nacken så det kommer kanske ut en ny version snart.