• Announcements

• Andreas Stenhall

Information om Internet Explorer 8 beta - Läs detta först

Internet Explorer 8 är den kommande webbläsaren för Windows XP, Windows Server 2003, 2008 samt Windows Vista. Lanseringen är beräknad till någon gång innan årets slut. Ladda hem Ladda hem Internet Explorer 8 Tillägg till Internet Explorer 8 http://www.ieaddons.com/en/extensions/
    • Andreas Stenhall

Viktigt meddelande till alla forummedlemmar!

Det har varit mycket tjafs i forumet på sistone vilket skapat osämja och en negativ stämning i forumet. Detta är inte acceptabelt. Jag uppmanar därför samtliga forummedlemmar att läsa igenom forumreglerna som finns. Jag vill påminna om att det är av högsta vikt att bemöta samtliga forummedlemmar, moderatorer och administratörer med respekt och att respektera de regler som finns. Alla synpunkter, kommentarer om reglerna eller tillämpningen av dessa ska ske till mig via PM eller e-post. I fortsättningen kommer inga olämpliga foruminlägg att helt sonika tas bort, utan istället kommer inläggen att vara kvar men innehållet redigeras för att säkerställa att ingen tror att inlägg försvinner spårlöst. Anmäl inlägg du anser opassande och kom ihåg att respektera varandra. Tack! Forumreglerna: http://www.alltomxp.se/forum/index.php?act=boardrules

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

johnh3

Problem med Internet Explorer 11.

6 posts in this topic

Har du tillåtit sidan att använda urklipp?

post-7701-0-07932300-1383510032.png

Klicka på klistra in-knappen i redigerarens verktygsfält för att få frågan.

post-7701-0-74157900-1383510102.png

Jag testade med IE11 i W7 (VBox), men där är redigeraren så svajig att jag aldrig fick någon text inklistrad.

Tyvärr verkar det inte hjälpa

Men jag kan kopiera och klistra in länkar i exempelvis Hotmail/Outlook i e-postmeddelanden som vanligt.

Dock inte på denna sida.

Använder Windows 8.1 och där går det såvitt jag vet inte att få tillbaks Explorer 10.

Testat med att göra en "fabriksåterställning" av Explorer 11 också och startat om men det hjälper inte.

Får tillsvidare använda Google Chrome.

Välj "Alternativ" upp på raden längst till höger och bocka i som bilden visar, starta sedan om webbläsaren, då funkar det att klistra in här på sidan.

post-2067-0-98361700-1383516498.jpg

Välj "Alternativ" upp på raden längst till höger och bocka i som bilden visar, starta sedan om webbläsaren, då funkar det att klistra in här på sidan.

attachicon.gifklistra.jpg

Det löste saken.

Det löser inte problemet, det kringgår det. ;)

Det finns en buggrapport: Internet Explorer 11 - Copy Paste issue

Updating Status to: Awaiting 3rd Party Fix

CKEditor does not yet support IE11 unfortunately.  When they DO support IE11, it will be in the 4.3 (or so) release, but until that time we can't really fix any IE11-specific editor bugs that are occurring in the editor itself.