Issue information
-
-
3 - Medel
-
ÅTGÄRDAD
Issue Confirmations
-
Yes (0)No (0)
Hej 
Härmed har man fått äran & nöjet att överräcka en rapporterad liten händelse.
Första gången egentligen, var knappt jag hittade hit men hoppas de hittar fram till någon som klarar av & förstå mig.
Det var så att jag satt och försökte skriva samman en ny tråd, alltså den senaste i Programtips.
Stötte på ordentligt med problem i lyckas med formateringen i textstyckena.
Verkade som inget ville placera sig som de var tänkt från början och fick redigera flera gånger fram & tillbaka.
Dels så ändrades i stort sett varje grupp av stycken, rubriker osv sins emellan rader & så men även textfärg, textstorlekar. Antar de har & göra med den nya formen av bakgrundskodning som inte längre är synlig i texten.
Däremot webblänkar ser ut som de lyckades bra och inga beskymmer som märktes av på den biten.
Vet inte om de kan berott på makroeffekt när jag klistrade in text, mycket möjligt.
Speciellt funktionen insert/remove bulleted list blev riktigt knas i texten.
Avståndet ökade mellan rader bara jag råkade trycka på förhandsvisa inlägget i editorn.
Körde med Iron när de hände men aldrig varit med om något liknande förut.
Samma sak om jag skriver så här enkelt bara rakt upp & ner, inga konstigheter alls.
Lycka till med alla felsökningar
Härmed har man fått äran & nöjet att överräcka en rapporterad liten händelse.
Första gången egentligen, var knappt jag hittade hit men hoppas de hittar fram till någon som klarar av & förstå mig.
Det var så att jag satt och försökte skriva samman en ny tråd, alltså den senaste i Programtips.
Stötte på ordentligt med problem i lyckas med formateringen i textstyckena.
Verkade som inget ville placera sig som de var tänkt från början och fick redigera flera gånger fram & tillbaka.
Dels så ändrades i stort sett varje grupp av stycken, rubriker osv sins emellan rader & så men även textfärg, textstorlekar. Antar de har & göra med den nya formen av bakgrundskodning som inte längre är synlig i texten.
Däremot webblänkar ser ut som de lyckades bra och inga beskymmer som märktes av på den biten.
Vet inte om de kan berott på makroeffekt när jag klistrade in text, mycket möjligt.
Speciellt funktionen insert/remove bulleted list blev riktigt knas i texten.
Avståndet ökade mellan rader bara jag råkade trycka på förhandsvisa inlägget i editorn.
Körde med Iron när de hände men aldrig varit med om något liknande förut.
Samma sak om jag skriver så här enkelt bara rakt upp & ner, inga konstigheter alls.
Lycka till med alla felsökningar
Du är inte ensam om att ha upptäckt konstigheter med editorn och det kommer en hel del fixar i den kommande uppdateringen, och säkerligen i den efter det också 
Alla tiders
Håller tummarna!
Får passa på & tacka också för visat intresse i nyhetsbrevet.
Blev en kul överraskning och har sparat meilet för framtiden
Lyckades t.o.m lära mig några extra bra tangentkommandon.
Stort Tack!
Men Andreas vad har hänt med avataren?

Får passa på & tacka också för visat intresse i nyhetsbrevet.
Blev en kul överraskning och har sparat meilet för framtiden
Lyckades t.o.m lära mig några extra bra tangentkommandon.
Stort Tack!
Men Andreas vad har hänt med avataren?

Bugg med Felrapporter misstänker jag, kommer en uppgradering snart.
Editorn har fått sig en del uppdateringar i uppgradereingen som installerades för en vecka sedan, men det återstår en hel del buggar med den att lösas i framtida uppdateringar...
PS. Nu ser felrapporterna OK ut, har uppgraderat den komponenten. DS
PS. Nu ser felrapporterna OK ut, har uppgraderat den komponenten. DS
Formateringsproblemen skall vara lösta i och med dagens uppdatering.
1 användare läser den här buggrapporten
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma användare