Gå till innehåll

snuzie

Medlem
  • Innehållsantal

    6
  • Gick med

  • Besökte senast

snuzie's Achievements

(1/8)

  1. Ingenting funkar, varken omstart/stänga av antivirus/installera nya versionen/starta om igen, eller tredjepartsprogrammet. Jag får helt enkelt nöja mig med att ha kvar den gamla fortfarande fungerande versionen men ha den avstängd vid uppstart. Tack för att ni försökte hjälpa!
  2. Jag har använt den men det fungerar inte heller, samma sak händer när jag installerar den senaste versionen som när jag försöker ta bort den gamla. Jag är redan inloggad som admin men det hjälper inte heller. Även om jag försöker avinstallera den tidigare versionen så fungerar den, den blir alltså inte korrupt utan helt enkelt inte påverkad alls. Nordea fattar ingenting heller.
  3. Hur installerar jag ett program som administratör egentligen? Dum fråga, jag vet, men det finns inte som alternativ när jag högerklickar. Tusen tack för råden jag fått, jag måste testa att överinstallera den nya versionen.
  4. Tack igen, det har jag redan gjort till ingen nytta. Just nu nöjer jag mig med att ha programmet avstängt vid uppstart, Nordeas kundtjänst hade inte heller någon lösning på mitt problem. Tack för att du tog dig tid att svara!
  5. Tack så mycket för hjälpen! Nu hänger sig datorn åtminstone inte vid uppstart. Tyvärr kvarstår själva problemet, jag blir inte av med sk*ten helt enkelt. Det bara GÅR inte att avinstallera eller uppdatera till en senare version av programmet. Jag ska ringa till Nordea i morgon igen, de har tydligen en avdelning för mer udda problem. Igen, tack för hjälpen!
  6. Jag hoppas på hjälp här, för Nordeas internetsupport kunde inte hjälpa till. Jag har följande problem; Bank-ID-programmet, v.4.19.1 har orsakat att min laptop som kör Win7, SP1 och samtliga uppdateringar som finns tillgängliga, ibland hänger sig vid uppstart. När jag äntligen spårat orsaken så hittade jag en uppdatering, v.4.19.3, som jag försökte installera. Det går så långt till att den verkligen installerar, men så när den ska avsluta så går den gröna statusen från 100% ner till 0% istället för tvärtom. Sedan händer inget mer, och version 4.19.1 är den som fortfarande finns i datorn. När installationen av uppdateringen inte fungerade så försökte jag avinstallera den tidigare versionen men inte heller det går, samma sak händer. Det går utmärkt att avinstallera andra program, det har jag testat. Har någon en idé om vad som kan vara problemet, och hur kommer jag runt det? Just nu vill jag mest bara bli av med programmet så att Win inte hänger sig vid uppstart. Tacksam för svar!
×
×
  • Skapa nytt...