Anders Koch

Medlem
  • Innehållsantal

    7
  • Gick med

  • Besökte senast

Om Anders Koch

  • Rank

Senaste besökare till profilen

Blocket med senaste besökare är inaktiverat och visas inte för andra besökare.

  1. Hej!

    Jag har sedan många år varit registrerad med användarnamnet -64. Jag har hittills använt Webbmail eftersom jag bor på två adresser. Den ena är folkbokföringsadressen och den andra är fritidshuset. Abonnemanget står på folkbokföringsadressen. Nu (för någon månad sedan) hade Bredbandsbolaget råkat ut för något haveri med webbmailfunktionen. Vi, flera är drabbade enligt Bredbandsbolaget, kan inte använda webbmailet. Jag har ring supporten flera gånger men hela tiden fått svar att "Vi jobbar på det!". Jag har på Bredbandsbolagets anvisningar tvingats öppna en annan e-postadress i G-mail. (Det sämsta e-postprogrammet jag har upplevt!). Men det hjälper inte för att starta om Bredbandsadressen.

    Det är fler funktioner som har blivit drabbade för mig. Norton fungerar inte då e-postadressen är mitt användarnamn och faktureringsnamn. Samma med Microsoft. Jag har t.ex Office. Det fungerar inte heller fullt ut utan rätt e-postadress. Jag får meddelanden vare dag från dessa att mina inställningar och uppgifter har ändrats "Kontakta oss". Men utan rätt e-postadress fungerar det inte att kontakta och få hjälp.

    Jag har skrivit ett klagobrev (på papper) till Telenor om min situation, men dom har inte behagat svara ännu.

    Det var egentligen inte detta klagomålet jag skriver om nu, utan min undring gäller mitt gamla användarnamn och lösenord på forumet, alltså -64. Kommer jag att "få tillbaka" den funktionen om Bredbandsbolaget lyckas laga felet (någon gång)?

    Orsaken till att jag beskriver krånglet är bara som en förklaring till varför jag vill veta om mitt användarnamn på detta forumet.

    Hälsningar Anders Koch