Gå till innehåll

Snorkfröken

Medlem
  • Innehållsantal

    2
  • Gick med

  • Besökte senast

Snorkfröken's Achievements

(1/8)

  1. Hejsan! Jag har Vista installerat på min nya dator. Jag har köpt och installerade Office small business 2007 men aldrig fått Word och Excel att fungera som de ska. Efter bara några minuter stänger de ner och säger att ett fel har uppstått och att programmet skall startas om. Därefter stänger det ner och startar om. I word brukar jag få ett felmeddelande där det står - DDE Server Window:Winword.exe Programfel Undantag okänt programundantag(0xe0000002) uppstod i programmet på adress 0x77e842eb. Jag har avinstallerat office och installerat om det men felet kvarstår. Vad skall jag göra?? Tacksam för hjälp Maria
  2. Hej ! Jättebra med en guide det här verkar svårt. Jag kani nte heller få till en arbetsgrupp som fungerar mellan mina två XP datorer och min nya vistadator. Mina två XPdatorer fungerar fint och har kontakt med varandra jag kan också se vistadatorn på båda XP datorern men inte öppna den. På vistadatorn kan jag inte se någon av XP datorerna men jag kan se D-link DI 624. jag blir galen - har provat allt på listan pingat och haft mig. Vad göra - det måste vara det här med dela mappar på vista som jag inte fattar. Hur gör jag när jag skall dela ut en mapp jag kan ju inte lägga tillnätverket som ny användare? hur får XP datorernalösenord??? Varför måste dom ha det?? Jag har bara ett konto på varje dator. Punkt nummer 11 förstår jag inte riktigt. Vilket konto är det som skall ha lösenord? Måste jag ange det då varje gång jag öppnar datorn? Nej så krångligt kan det väl inte vara?? 11. Inget blankt lösenord! Du kan som standard inte ha blanka lösenord om du ska använda nätverksresurser eftersom det är en inbyggd säkerhetsfunktion från och med Windows XP. Se till att ditt konto har ett lösenord. Snälla hjälp!
×
×
  • Skapa nytt...