Ilkka Posted March 20, 2008 Share Posted March 20, 2008 Hej ! Fick in en spion "System Alert" vilken irriterade mig vansinnigt vilket föranledde mig till att rensa duktigt i registret. Bl.a. där jag fick fram alert och alerts. (Gjorde förtåss ingen kopia innan.) Får därefter ingen kontakt med "Hjälp och support" och nätverk visar (tom) så det går inte att komma ut på nätet. Vidare så har aktivetsfältet blivit vitt i stället för blått. Har varit inne i kontrollpanelen och försökt att få igång diverse tjänster via "Tjänster" och då fått diverse felmeddelanden. För hjälpverktyget blir 711. för diverse övriga får jag lite olika 1053,1067 och 1068 samt ett meddelandet "Fel 1053 Tjänsten svarade inte på start- eller kontrollbegäran i tid." Har varit ute på webben och gjort vad microsoft vill att man ska göra vid de olika felen vilket inte har hjälpt. (Tur att man har en bärbar som fungerar.) Ilkka Ämnet redigerat av Mickilina, har förtydligat ämnet/rubriken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted March 20, 2008 Share Posted March 20, 2008 Har du inte provat att backa systemet via Systemåterställning ännu ? Dels får du tillbaka register inställningarna och om du backar tillräckligt lång tid så slipper du kanske även spionverksamheten tillfälligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilkka Posted March 20, 2008 Author Share Posted March 20, 2008 Det djävlas ! Jag får till svar att "systemåterställning inte kan skydda min dator" Andra förslag ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts