Gå till innehåll

Logga in med två olika MSN-adresser?


Recommended Posts

hur gör man i msn .jag har 2 adresser skulle vilja veta hur man gör såman kan logga in med bägge namnen jag har.sett att folk har så ibland

Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu kör jag min på engelska men ska försöka så gott jag kan. Öppna inställningar till msgplus och välj menyn längst bort till höger. Där finns en bock ruta som heter nåt med tillåt mig att logga in med flera konton. Sen är det bara att starta om messenger och starta så många sessioner av programmet du vill ha. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken version av Messenger & Plus! kör du?

Lättast om du startar en konversation och skriver (!VER) och kopierar in det här :D

Ska fungera som det beskrivits, Plus! -> inställningar -> Anpassa! -> Fler Användarkonton. Kryssa i rutan "låt mig kunna använda flera konton samtidigt". sen Verkställ, OK.

Så kan du klicka på din Messenger genväg igen för att få upp en till "gubbe" vid klockan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gå till http://apatch.org/

Programmet A-Patch 1.40 tar bort onödiga grejer och reklam i MSN, rättare sagt bantar ner klienten,

sen kan man logga in med flera adresser samtidigt om man skulle vilja det.

Bästa verktyget enligt mig, MSN Plus är bara skit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

offtopic: På vilket sätt är Msg Plus! "skit?", har själv kört det sen version 1.4 och alltid varit nöjd med det.

Och A-patch är inte lösning på problemet om det inte går att ändra messengers minnesadress, vilket a-patch & Plus! funktion för att köra flera sessioner gör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...

det är nog tyvärr en omöjlighet att använda två konton i samma Messenger Session (samma programfönster).

Vet inte om det kan finnas något annat program som kan ha stöd för detta. t.ex pidgim eller trillian?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...