Belsebub Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 Jag fick med ett uppdateringsprogram när jag köpte laptopen som heter Software manager (Installshield update). Den processen är igång hela tiden när jag kollar i aktivitetshanteraren. Men hur funkar programmet, det går ju inte att lägga till några program i en lista eller nått. Hittar den uppdateringar för alla mina installerade program ändå eller vad är det programmet letar efter? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimar Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 Har för mig att IBM/Lenovo körde den applikationen på sina laptops. Då inkludera den uppdateringar för drivrutiner samt de program som kom som boundle ihop med laptopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belsebub Posted March 23, 2008 Author Share Posted March 23, 2008 ok, men jag kan inte se någonstans vilka program och drivrutiner den söker upp? Finns inget i programet för att se info om något. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts