Gå till innehåll

[LÖST] Purble Place till Windows XP?


crappy

Recommended Posts

Hej

Min dotter fastnade i purble place, men tyvär har hon inte det i sin dator med XP.

Går det få tag i det, och funkar det i xp?

Tack så länge

Lennart

Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade den här sidan..... du kan ju prova där!     ;)      Seg nedladdning, men prova med "Part 3"!....det står att part 2 skall innehålla spelet du söker, men det var fel. Troligen felskrivet. För att ladda ner part 3 också, skulle jag bli tvungen att vänta 40 min, eller betala.... så jag tror jag sk..r i det!      ::)

http://jonnyw1989.wordpress.com/2007/01/31...-for-xp-update/

Edit: Programmet finns där, men man behöver en fil som heter "VistaEmulation.dll" för att det skall fungera! Jag har sökt den filen i omgångar hela kvällen utan att lyckas!  :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jätte tack

Jag letar förtvivlat efter vista.emulation.dll men den finns inte någonstans. Åtminstonde inte där det sägs att den finns.

Någon som har den? Hittat den? Börjar tvivla på att den finns

:'(

Crappy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jätte tack

Jag letar förtvivlat efter vista.emulation.dll men den finns inte någonstans. Åtminstonde inte där det sägs att den finns.

Någon som har den? Hittat den? Börjar tvivla på att den finns

:'(

Crappy

Jodå,.... den finns! Men det är en av dom där filerna som ogillas av etablisemanget, och därför blockeras nedladdningen så fort det bara går, varhelst den dyker upp! Men ge inte upp! Förr eller senare hittar du den!   ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...