Gå till innehåll

Hjälp med Adobe Flash Player


Gero

Recommended Posts

När jag kollar i "Lägg till eller ta bort program" ser jag att Adobe Flash Player har ett litet rött kryss uppe i  höger sida på dess symbol! Betyder det att det inte är korrekt installerat och således inte fungerar som det ska? Vad kan man isf göra åt det? Har installerat om,men det ser likadant ut ändå!

Har Win XP pro SP2 och IE8 beta...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nejdå, det ser ut så för mig med, och Adobe Flash Player fungerar som det ska.

Krysset i ikonen, betyder nog mer i detta fallet att "ta bort" d v s avinstallera. "Sjuk" design enligt min mening, eftersom man redan är i "Lägg till/Ta bort program" :o

Om du går till:

C:WINDOWSsystem32MacromedFlash så ser du att filen "Adobe® Flash® Player ActiveX Installer" ser precis ut så, med ett kryss i övre högra hörnet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nejdå, det ser ut så för mig med, och Adobe Flash Player fungerar som det ska.

Krysset i ikonen, betyder nog mer i detta fallet att "ta bort" d v s avinstallera. "Sjuk" design enligt min mening, eftersom man redan är i "Lägg till/Ta bort program" :o

Om du går till:

C:WINDOWSsystem32MacromedFlash så ser du att filen "Adobe® Flash® Player ActiveX Installer" ser precis ut så, med ett kryss i övre högra hörnet.

Jo så är det nog...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...