CGD Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 Jag har köpt ny dator och installerat Windows XP Pro. När jag har en Mp3 fil högerklickar jag på den och väljer Egenskaper och sedan Sammanfattning. Det går bra att fylla i de taggar jag vill bland annat texten till låten. Men när jag sedan skall spara allt kommer det upp en ruta "Ett diskfel inträffade under skrivning". Vad är det som är fel? Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken Ämnet flyttat av stenis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nodo Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 Ja precis som det står, du har ett diskfel. Kör en diskkontroll. Med inbyggda programmet eller något externt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CGD Posted March 29, 2008 Author Share Posted March 29, 2008 Något allmänt diskfel har jag inte. Jag har fyra hårddiskar och det spelar ingen roll på vilken disk Mp3 filen ligger. Kör jag ett annat Mp3 taggar program är det inga problem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts