Guest fjamsetramsa Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 Försöker att slipstreama en vista med sp1 men när jag kommer fram till där den ska integrera filerna slutar programmet fungera..ngn som vet?? Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lasseska Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 Jag har en imagefil där både x32 och x64 SP1 ligger som jag mountar, För mig fungerar det klockrent. Du måste slipstreama på en ren/orörd vista inte nån annan "hämtad" version. x64 slipstream måste ske på en x64dator. Senaste vLite är 1.1.6. beta2 Är du säker på att din sp1 funkar? Har du provat att installera den på din dator? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LightningStrike Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 Jag använde V-lite 1.1.6 b2 för att slipstreama in SP1, fungerade kanon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fjamsetramsa Posted April 5, 2008 Share Posted April 5, 2008 ja sp1 är installerad och funkar det är dock vista 64 på 32 dator Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts