kurmit Posted April 6, 2008 Share Posted April 6, 2008 Jag har system mechanics på en dator med XP och det funkar bra Men när jag tänkte installera det på Vista står det att jag måste ha en nyare version för att det ska funka Finns det någon som har system mechanic på sin dator med Vista och funkar det bra? Finns det annars något likvärdigt program som funkar likabra??? Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken Ämnet flyttat av stenis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted April 6, 2008 Share Posted April 6, 2008 Det finns massor av liknande program.... mer eller mindre avancerade! Ett exempel, som jag har testat, är Yamicsoft Vista Manager! http://www.yamicsoft.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurmit Posted April 6, 2008 Author Share Posted April 6, 2008 Ska bli intressant, ska testa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts