grab Posted April 9, 2008 Posted April 9, 2008 Hej ! Undrar varför efter varje städning med CCleaner i Registret står så: PROBLEM: Gammal gengväg i Startmenyn DATA: Systemverktyg HKCU/ Softvare/Microsoft/Windows Varför bli samma hela tiden fast man städar bort,sen det kommer igen,, Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken Quote
OlleBull Posted April 9, 2008 Posted April 9, 2008 Har upptäckt samma sak, men jag använder sällan CCleaner Det är ju inte det allra bästa programmet till att städa med, fast det ligger ju förstås i topp. Quote
Belsebub Posted April 12, 2008 Posted April 12, 2008 För mig blir det inte så och då testar jag både i vista och i xp. Jag har tyvärr inget svar till dig varför det blir så. Quote
grab Posted April 14, 2008 Author Posted April 14, 2008 Det ställer inte till något problem så det e lugnt bara lite nyfiken..Tack ändå. Quote
ByggareBob Posted April 14, 2008 Posted April 14, 2008 Hej ! Undrar varför efter varje städning med CCleaner i Registret står så:PROBLEM: Gammal gengväg i Startmenyn DATA: Systemverktyg HKCU/ Softvare/Microsoft/Windows Varför bli samma hela tiden fast man städar bort,sen det kommer igen,, Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken Vilken version av CCleaner använder du??? Senaste version är v2.06.657. Äldre versioner kan ha det problemet som du beskriver, så uppdatera till seanste CCleaner så löser det nog sig Har upptäckt samma sak, men jag använder sällan CCleaner Det är ju inte det allra bästa programmet till att städa med, fast det ligger ju förstås i topp. Är ett mycket bra program som rekommenderas av Malou bl a och dessutom gratis. Gratis är gott... Quote
ByggareBob Posted April 17, 2008 Posted April 17, 2008 Prova med att göra en städning med CCleaner i "felsäkert läge" (tryck på F8 upprepade gånger vid start av Windows, och välj felsäkert läge). Kan hjälpa ibland om CCleaner har problem Quote
Landsfiskalen Posted April 17, 2008 Posted April 17, 2008 Registerstädning i felsäkert läge? Gjorde så en gång för länge sen och den städa bort för mycke. Eller om de va när ja hade kryssat i msconfig? kommer inte ihåg riktigt. Men de gick åt skogen. Spara backuppen. Quote
Recommended Posts