Guest Naturguiden Posted April 13, 2008 Share Posted April 13, 2008 Jag har för mig att man kunde ändra så att startmenyn reagerade fortare om man körde kör-Regedit och in i något register... Någon som kan vägleda mig? Ämnet flyttat av Malou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted April 13, 2008 Share Posted April 13, 2008 Du ska till HKEY_CURRENT_USERControl PanelDesktop ändra värdet på MenuShowDelay till 1, om du ska ha extremt snabbt. Jag använder 50 som jag finner lämpligt... OBS! Du ska inte använda värdet 0 (noll). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted April 13, 2008 Share Posted April 13, 2008 Du säger att man inte skall använda väde 0 Varför inte .... nu använder jag inte detta men jag måste ändå fråga varför annars lär man sig inget Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted April 13, 2008 Share Posted April 13, 2008 Värdet som anges är lika med millisekunder från det att muspekaren placeras över menyn till det att menyn reagerar. Om du anger 0, så ska det redan ha hänt när du kommer dit med pekaren. Standard är 400 i windows xp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts