swag Posted April 16, 2008 Share Posted April 16, 2008 hej varför hittar inte windows upate sp1 nu när den kommit till min bärbara fick ladda ner den separat och sen installera den sökt flera gånger med updaten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted April 16, 2008 Share Posted April 16, 2008 Jag har också lagt märke till det, antagligen är belastningen för hård på servrarna och Microsoft sprider ut distributionen över några veckors tid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xomilpa Posted April 16, 2008 Share Posted April 16, 2008 Hos mig fungerade det, med Vista 64 bit. Gjorde manuell koll Windows Update i går kväll. Först kom det en ny definition för Defender, sedan kom SP1 av sig själv. Den automatiska kollen hade gjorts tidigare på dagen. Nerladdning och installation tog ca en timma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neo Posted April 16, 2008 Share Posted April 16, 2008 Funkade inte heller för mig via Windows Update, så jag plockade den från Microsofts hemsida istället Tror precis som Stenis att belastningen helt enkelt blev för stor nu precis vid lanseringen. Installationen tog också ca 1 timme för mig och gick helt felfritt. Har dock inte märkt nån "större" skillnad än sålänge men det kommer väl. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts