mullrik Posted April 23, 2008 Posted April 23, 2008 Hur kan jag se om jag installerat Sp 1 eller inte? ??? Kjell Quote
e-son Posted April 23, 2008 Posted April 23, 2008 Hur kan jag se om jag installerat Sp 1 eller inte? ??? Kjell Tryck på Windowstangenten+Pause/Break..... så står det längst upp!....om det är installerat! Quote
Adnerzzon Posted April 23, 2008 Posted April 23, 2008 Hur kan jag se om jag installerat Sp 1 eller inte? ??? Kjell Tryck på Windowstangenten+Pause/Break..... så står det längst upp!....om det är installerat! Det var ju kul att någon lyckats installera SP1 ;-) /Anderzzon Quote
e-son Posted April 24, 2008 Posted April 24, 2008 Det var ju kul att någon lyckats installera SP1 ;-)/Anderzzon Går det inge bra?? Kan trösta dig med att det gjorde det inte här heller! Jag valde i ett tidigt skede, att installera om Windows och köra in SP1 på en ren Vista! ;D Quote
Adnerzzon Posted April 25, 2008 Posted April 25, 2008 Det var ju kul att någon lyckats installera SP1 ;-) /Anderzzon Går det inge bra?? Kan trösta dig med att det gjorde det inte här heller! Jag valde i ett tidigt skede, att installera om Windows och köra in SP1 på en ren Vista! ;D Ja det har jag oxå provat :-( Har ett test kvar. Att installera SP1 i felsäkert läge....om det år ;D /Anderzzon Quote
Recommended Posts