Guest Naturguiden Posted April 27, 2008 Share Posted April 27, 2008 Laddade ned ett rekomenderat program för en stund sedan & jag körde det och fcik fram information om min dator och då står det som följer: DirectX version 4.09.00.0904 Kan man kolla in detta mer ingående på något vis för jag borde väl ha version 10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted April 27, 2008 Share Posted April 27, 2008 Gå till nedanstående sida och ladda ner microsofts verktyg för att uppdatera dx.... så vet du att du har rätt! http://www.microsoft.com/downloads/details...;DisplayLang=sv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted April 27, 2008 Share Posted April 27, 2008 Skall den verkligen behöva ladda ner något som är 53.3 MB Då har jag tydligen inte haft version 10 som jag trott hela tiden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted April 27, 2008 Share Posted April 27, 2008 Starta "Kör" och skriv dxdiag.... svara ja eller nej och voila... längst ner på sidan står det. Har du ett program som anger att du har något annat är det troligen en bugg i det programet. Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted April 27, 2008 Share Posted April 27, 2008 Hej Manneman det stod version 10 där Har du fått ett PM från mig eller skickade jag det inte??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted April 27, 2008 Share Posted April 27, 2008 Såg det nu... har svarat. Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samuel_1975 Posted April 27, 2008 Share Posted April 27, 2008 kan se ut så ca som det gör på min Direct X version i bilden, Bättre ladda ner här ifrån tycker jag http://www.filehippo.com/download_directx/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted April 27, 2008 Share Posted April 27, 2008 Det kanske är ett missförstånd; det finns 2 olika DirectX - det du laddar ner till din dator, och det som ditt grafikkort stöder. Mitt DirectX här är 10, men mitt DirectX på mitt grafikkort är 9. Kanske är detta ni fastnar på? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted April 27, 2008 Share Posted April 27, 2008 När du söker efter vilken directx version du har är det den version som är installerad i systemet, inte den som stödjs av kortet, som visas. Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts