JIMMYMANNEN Posted April 29, 2008 Share Posted April 29, 2008 ja de är så att den har lixom försvunnit spårlöst när ja trycker Ctrl/Alt/delete så får jag inte längre upp den å när ja går via kontrollpanelen å försöker starta upp den ( tog tid som tusan att hitta vart den låg) så kommer de upp ett meddelande att aktivitetshanteraren e avstäng av administratören! men jag är de på datan å har inte stänkt av den alls.... min fråga hur e deta möjligt å hur fickar jag problemet så jag kan använda aktivitetshanteraren igen, tack på förhand mvh // förbryllad snubbe ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 kommer du åt register editorn? (regedit)? Inte omöjligt att det kan vara ett virus som blockerar den. Skulle gärna se en HJT logg i detta ämne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 Där finns Hjälp inbyggd i Vista Ctrl-Alt-Del i Vista ger ett nytt fönster med flera val, bland annat Aktivitetshanteraren. Får du alternativet i den menyn ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts