sam_231 Posted May 2, 2008 Posted May 2, 2008 Hej! Jag har haft ett problem en längre tid nu... när jag ska bläddra i en cd eller dvd skiva så ser jag bara ikonerna för internet explorer, alltså i stället för ett program så är det en internet explorer ikon :- hur får jag fram dom "riktiga" ikonerna?? /Sam Quote
Landsfiskalen Posted May 2, 2008 Posted May 2, 2008 Hej Nu har Stenis allt redigerat fel. ;D Klicka på visa i verktygsfältet. Där kan du välja sammanfattning, miniatyter, ikoner mm Och ordna ikoner < justera till rutnätet. Kan hända du får ändra där nårra gånger innan de blir bra. Om de fortfarande bara e ie-ikoner måste de va nått annat fel. :- Quote
waxinator Posted May 2, 2008 Posted May 2, 2008 Skicka gärna med en skärmbild på hur det ser ut så blir det lättare att förstå och hjälpa dig. EDIT: Fotografera skrivbordet med <PrintScreen> (eller <ctrl> + <PrintScreen>) Klistra in i Paint.exe och spara som .jpg med storlek på max 125kb. Quote
Recommended Posts