Gå till innehåll

Sidpanelen även i XP?


rt-head

Recommended Posts

Obs, läs noooooga så det blir rätt. Har gjort detta på en xp-maskin och det kräver lite pillande innan det funkar. Kolla också att Sidebar for XP funkar med SP3 om du har installerat det.

Snyggt blir det dock!

Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej om någon utav er vill ha vista RTM sidopanel så kan ni skicka ett mail till mig så kan jag skicka ett paket med samtliga filer.

Både engelsk Xp (MCE 2005) och svenska Xp. Även en liten bruks där i samt några olika gadgets.

Samma som Winmatrix, men "allt under samma tak".

Enkelt att installera. 5 småsaker 1 omstart, sedan klart. Fungerar klockrent och är exakt Vista RTM. Alla gadgets som finns till Vista fungerar, bara det att man får ta hem dem, och sen lägga dem i rätt mapp själv.  Transparent om så önskas precis som Vista.

Annars adda mig msn, kan skicka där över. lättaste då jag inte tror hotmail tar 39Mb.?

//Dennis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tackar :D tar det mycket minne?

Tjena, jag kör "original vista sidebar" på min XP burk, där tar den en hel del faktiskt. Lite synd men men.

Har c:a 4 processer igång med sidebar, varpå alla sammanlagt tar runt 64000 kb i minne. Lite underkant när man kör 1 gig ram...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...