Jump to content

Recommended Posts

Posted

Tjena!

jag har en liten fundering angående mitt AVG Free Edition 7.5. Det är så att varje gång min dator startar så startar mitt avg precis som det ska men den startar även en genomsökning av hårddisken efter virus, vart går man inte om man vill inaktivera denna funktion (alltså jag vill inte att den ska söka efter virus varje gång jag startar datorn) tack på förhand M.V.H //__087

Posted
Även om just Filehippo inte hör till dom värsta siterna, så bör man, av säkerhetsskäl, alltid ladda ner all programvara direkt ifrån källan, om möjligt,.... d.v.s grisoft i detta fallet! Så starta en god vana redan nu, och ladda ner AVG AntiVirus free edition från följande länk istället!   ;)

http://free.grisoft.com/ww.download-avg-an...us-free-edition

Visst har du rätt i detta e-son, men filehippo har en i mitt tycke stor fördel i att du kan hitta äldre versioner av dom flesta program som dom länkar till och dom har en bra översikt över dom mest använda freewaren samtidigt som man kan få tips om bra program  -  alla vet kanske inte vad som finns på freewaremarknaden

Har använt mig av den här sidan i många år och aldrig haft problem.

Göte

Posted
Visst har du rätt i detta e-son, men filehippo har en i mitt tycke stor fördel i att du kan hitta äldre versioner av dom flesta program som dom länkar till och dom har en bra översikt över dom mest använda freewaren samtidigt som man kan få tips om bra program  -  alla vet kanske inte vad som finns på freewaremarknaden

Har använt mig av den här sidan i många år och aldrig haft problem.

Göte

Nejdå... filehippo är en utmärkt samlingssida, för att hålla koll på freeware!.... men man måste ju inte ladda ner därifrån för det! Dom länkar ju faktiskt direkt till utvecklarna också..... ett extra klick bara, så får du senaste nytt direkt från källan!    ;)

Posted

jag laddar oftast hem från Filehippo, det är en mycket bra sida men många program och även många olika (gamla som nya) versioner :)