Jump to content

Recommended Posts

Posted

tjenare

jag har ett stort problem när jag installerar sp3 så kommer det upp ett felmedelande när den den ska registera något och i fel medelandet står det = Åtkomst nekad.  vad ska jag göra åt detta ?. har provat ladda ner det på nytt men det hjälpte inte !!!

mycket snäll för svar =)

Posted

japp det är jag,

jag har läst lite här på forumet att det finns en till som också kommer 2/3 sen så kommer tar det stopp, men han får en error kod, men jag får dock bara åtkomst nekad. sen avbryst instalationen och så resettar den allt.

jag har provat idag igen och får upp samma medelande ???. men kan det bero på att jag kör samma kod på 2 dator ?, för den andra datan jag har som har samma kod som den jag försöker installera på, den andra gick det installera sp 3 utan problem ?

någon som har haft samma problem som jag har var snäll å skriv  =)

Posted
tjenare

jag har ett stort problem när jag installerar sp3 så kommer det upp ett felmedelande när den den ska registera något och i fel medelandet står det = Åtkomst nekad.  vad ska jag göra åt detta ?. har provat ladda ner det på nytt men det hjälpte inte !!!

mycket snäll för svar =)

Jag här ochså fått Åtkomst nekad

prova de på olika sätt men fick samma svar åtkomst nekad om igen om igen

så jag gjorde en backup på de filerna som jag ville spara

ominstallation till frabriksinställningar

för denna datorn kan jag göra så

Lycka till

Posted

Ja här finns åtminstånde tre olika trådar om avbruten installation efter 2/3 delar.

Om det är så att du har andra program igång som förhindrar eller låser systemfiler,

så kan du prova med att köra uppgraderingen via Felsäkert Läge.

Du kan även starta uppgraderingen genom att högerklicka på filen och välja att "Kör som administratör".

Posted

jag provade som du sa att starta datan i felsäkert läge och det gick inte det häller. känner på mig att jag inte kommer att kunna installera det.

men har någon några fler förslag så får ni gärna skriva =)

MVH Thomas