akitaka Posted May 16, 2008 Posted May 16, 2008 Hej Fått ett problem så att närjag starta datorn i dag så kör han på för full (full load) precis som jag skulle spel osv. Det har inte varit så sen jag instalera häromdan så vad kan det vara Vista ultimate 64 bit Quote
Andreas Stenhall Posted May 17, 2008 Posted May 17, 2008 Om du startar Aktivitetshanteraren genom att trycka vänter Ctrl + vänster Shift + Esacpe så kan du se vilken process som kör för fullt och utnyttja processorn. Posta tillbaka vilken process som är boven! Du kan också se detta i Tillförlitlighets- och prestandaövervakaren. Quote
akitaka Posted May 17, 2008 Author Posted May 17, 2008 tack för svar men idag när jag satt på datorn så funkar han som normal.. så frågan är varför han gjorde så där? Quote
Andreas Stenhall Posted May 17, 2008 Posted May 17, 2008 Så länge vi inte vet vilken process som orsakade problemet är det tyvärr omöjligt att säga vad som hände eller vad det berodde på. Återkom om problemet skulle uppstå igen! Quote
work Posted May 17, 2008 Posted May 17, 2008 Kolla upp med detta program AnVir Task Manager Free http://www.anvir.com/products.htm Quote
akitaka Posted May 18, 2008 Author Posted May 18, 2008 tack för alla tips fick lite häng på det igår var inte processorn som jobba utan grafik korten som gick på för fullt och som vägra lägga av =) Tack för ni tog er tid osv Quote
Recommended Posts