Andreas Stenhall Posted May 19, 2008 Share Posted May 19, 2008 Söker ett program, gratis eller shareware spelar ingen roll, och har följande krav: - Filmerna ska gå att spara i FLV-format. - Det ska gå att fånga skrivbordet i Vista utan att Windows Aero inaktiveras. Några förslag? Tackar på förhand! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted May 19, 2008 Share Posted May 19, 2008 http://www.techsmith.com/camtasia.asp Skall enligt utsago klara av det du söker Edit: Den sparar i eget format men du blir ombedd att spara den i ett antal andra format däribland SWF/FLV format. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted May 19, 2008 Author Share Posted May 19, 2008 Tack, du har helt rätt! Jag hade för mig att jag testat Camtasia men det visade sig vara en äldre version som inte hade samma funktionalitet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted May 19, 2008 Share Posted May 19, 2008 Sedan vet jag inte vad om skiljer mellan trial och fullversion men det finns säkert en begränsning på inspelade minuter som det brukar vara på sådana program... För övrigt så fanns det mycket användbart i det programmet... Skall se om jag inte kan få till några små guider i det programmet... till min hemsida Skall väl också säga tack för att du fick mig att börja leta efter det programet verkar vara eftertraktat i spelet WoW Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts