Gå till innehåll

Någon med Fujitsu-Siemensdator som fått SP1 via Windows Update?


g6-400

Recommended Posts

Ok. Då borde SP1 rimligtvis hittas när du söker efter uppdateringar i Windows Update. Det lär dock dröja ett tag innan SP1 kommer automatiskt via Automatiska uppdateringar. Så vitt jag vet ska SP1 finnas tillgängligt för alla för manuell installation via Windows Update. Har du någon testversion av SP1 installerat?

En workaround är att ladda ner hela paketet med Service Pack 1, skulle det fungera?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har ladda hem det men det har inte gått att istallera så därför har jag väntat att det skulle komma via w update istället, jag har kommit till steg 3 ca 65 % sen vill det inte köra in mera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prova avinstallera Antivirus och brandvägg. Eller prova annan brandvägg eller Antivirus

Anledningen att jag tipsar om detta är att när jag skulle installera SP1 fick jag samma meddelande plus massa andra. Jag körde då med BitDefender Free v10 som Antivirusprogram.

Fick tipset att prova annat eller att i stället ladda hem version 2008. Vilket jag gjorde.

Men jag bockade även av allt i autostart, (KÖR-MSCONFIG->fliken AUTOSTART-> bocka av allt.

Sedan sparade jag och startade om datorn.

Och sedan installation av SP1. Klart.

Installationen gick igenom utan fel, och funkar nu fint.

/Anderzzon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...