Guest Naturguiden Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 Hur kommer jag åt en vista burk från en xp burk Han bbb router med nätverkskabel mellan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 Det ska finnas en artikel i ämnet som Andreas (Stenis) och jag skrivit, kolla med honom var den ligger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 Hur kommer jag åt en vista burk från en xp burk Utgår från att båda är kopplade till routern. I Vista delar du ut en mapp eller de mappar du vill nå från XP. Du måste ha ett konto med lösenord i XP, annars vill inte Vista tillåta att du försöker nå utdelad mapp/mappar. Se min bild på hur det kan se ut i Nätverks och delningscenter. Jag har fungerande nätverk mellan 3 datorer och 4 olika OS, trådlöst och trådbundet blandat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts