DAson Posted June 20, 2008 Posted June 20, 2008 Ni som har Windows Vista Home Basic installerat i burken vet nog inte om detta. Jag sökte på Google Windows Aero i Windows Vista Home Basic. Windows Aero finns i Home Basic men den är inaktiverad i Registret. I länken nedan visar det hur du ska kunna aktivera Aero i Home Basic. Men den är på engelska så det duger väl http://www.winvistaclub.com/g25.html //DAson Quote
Guest al6 Posted June 20, 2008 Posted June 20, 2008 Om det fungerar så är detta ett perfekt crack ju. Jag gjorde en fil man bara dubbelklickar på så får man dom rätta värden i registret: Windows Aero.reg Quote
Manneman Posted June 22, 2008 Posted June 22, 2008 Har kollat över denna i en tidigare version... Tänk på att ditt Vista blir "crackat" och att licensen till Vista Basic blir förbrukad. Har en vän som gjorde detta och fick datorn klassad som inte äkta precis innan han installerade Sp1... Ett varningens ord, bara. Mange Quote
dexter Posted June 24, 2008 Posted June 24, 2008 Jag testade en sån där tidigare version,fick de och funka. Det blev sån där glansig effekt men kunde inte få nån transparent effekt. Quote
Adnerzzon Posted September 30, 2009 Posted September 30, 2009 Känns som en rätt så onödig "kostym"... Quote
Recommended Posts