Guest fjamsetramsa Posted June 22, 2008 Share Posted June 22, 2008 Mkortet är ett p5e3 deluxe med windows 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjb Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 Efter att ha googlat lite så tror jag det är ngt till ditt ljudkort. En del lösningar jag sett är att manuellt updatera drivrutinen bara.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 Har du win7 så får du nog acceptera dessa då den bara är på milstone 1 stadiet vad jag vet. Eller leta dig fördärvad efter fix Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fjamsetramsa Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 Har försökt med drivrutiner till ljudet men utropstecknet försvinner inte hur jag änn gör...det är dock ljud i högtalarna... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 Om du i Enhetshanteraren visar enheter Efter anslutning så skall den saknade enheten hamna där under PCI Standard ISA Bridge. Titta även under fliken "Details" på din enhet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fjamsetramsa Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 Så här ser det ut... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 Det är alltså troligast "ATK0110 APCI Utility" som du saknar drivrutin till. Det används för trimning av processorns FSB och Multiplikator inifrån Windows program. Drivrutinen bör finnas i moderkortets chipset paket. Jag letade lite hos ASUS men där nämns inget om detta. Titta under Others om det kan vara "ASUS AI Remote" som innehåller drivisen. http://support.asus.com/download/download....l=P5E3%20Deluxe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fjamsetramsa Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 Hittade drivrutin till det du sa w ..på ngn skum sida men nu funkar det.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 Slutet gott ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fjamsetramsa Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 jadå..tack för hjälpen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts