Gå till innehåll

Gratis lagring av filer på nätet [Fillagring]


Gäst DimensionX

Recommended Posts

Gäst DimensionX

Testa bästa alternativet som finns. Diino!

Du får programvara att installera. Sen kan du ladda upp dina bilder, musik eller vad du nu vill lagra. Du får 2 GB gratis.

Du kan..........

1.Hotlänka dina bilder från Diino för att posta i forum till exempel.

2.Du kan lösenordskydda dina mappar om du gör dem offentliga (högerklicka, välj webbaccess)

3.Du får en egen blogg

4.Du kan göra automatiska backup jobb

5.Göra ditt egen online fotoalbum

mm mm

http://www.diino.se/offer01_keyword.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX

Jag har använt Diino själv i runt ett år nu och haft mycket nytta av mina 2 GB. Brukar många gånger länka bilder till forum, lagra lite musk mm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett annat alternativ är ju Microsofts Skydrive, som har 5GB gratis lagringsutrymme. Den får man ju om man har ett Windows Live konto. Tar inte ställning till om det är bättre eller sämre än Diino. Nämnde det bara som ett tips (om det nu finns någon som inte visste). ;)

LionKing

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX
Ett annat alternativ är ju Microsofts Skydrive, som har 5GB gratis lagringsutrymme. Den får man ju om man har ett Windows Live konto. Tar inte ställning till om det är bättre eller sämre än Diino. Nämnde det bara som ett tips (om det nu finns någon som inte visste). ;)

LionKing

Därifrån kan man inte hotlänka bilder till exempel, bra mycket mer begränsat än Diino alternativet (har båda)

Men som rent lagringsutrymme är det bra. :)

Den här länkar jag från Diino (photoshop jobb jag gjort). :)

Vikingbilden.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX

Diino är som att ha en egen ftp (nästan). Programvaran laddar man ned gratis (lättskött också).

Diino ligger på 10 listan över Sveriges mest besökta sajter, efter att ha haft Diino ett år förstår jag varför. Det är så deras servers knäar ibland. :D

Så här ser det ut när man skall logga in.............(när man startat diino programmet man laddade ned). Programmet fungerar som en online utforskare, man kan även skriva direkt i sin blogg via programmet, göra schemalagda säkerhetsbackuper mm mm. Man får en online musikspelare för sina mp3 etc etc. Diino är väl värt att skaffa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...