Olivier Posted June 26, 2008 Share Posted June 26, 2008 Jag har MS Office 2007 installerat (Enterprise, svenskt) och där ingår många program som jag aldrig använder... Kan jag avinstallera dessa "onödiga program" utan att det påverkar de viktigaste: Word, Excel, Outlook och Powerpoint? Jag vet att det var onödigt att ta Enterprise om jag bara vill ha dessa, men, men. 8) Hur avinstallerar jag i så fall? De program jag vill ta bort är Groove (jobbigt program som lägger till sig i menyer var som helst) och InfoPath. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
work Posted June 26, 2008 Share Posted June 26, 2008 Jag har Office 2003 när startar upp från skivan kommer det upp en ruta som kan välja att Lägg till ta bort funktioner Installera om eller reparera Avinstera office 2003 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olivier Posted June 26, 2008 Author Share Posted June 26, 2008 Ska testa Tack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olivier Posted July 1, 2008 Author Share Posted July 1, 2008 Jag har Office 2003när startar upp från skivan kommer det upp en ruta som kan välja att Lägg till ta bort funktioner Installera om eller reparera Avinstera office 2003 Tack så mycket work ;D CD:n funkade jättebra, upptäckte att man också kan klicka Ändra i Lägg till/Ta bort program. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts